måndag 27 juni 2016

Ny vecka, nya möjligheter!

Ja då var det måndag igen och en ny vecka ligger framför våra fötter. Vad gör vi med den?
Vi dyker i med hull och hår och omfamnar allt som kommer i vår väg.
Midsommarhelgen gick ju lagom snabbt tycker jag, en vilken härlig och mysig helg jag har haft. Det har varit helt underbart. Vädret har varit riktigt, riktigt nice och jag har bara tagit det lugnt, slappat och njutit. Precis som det ska vara tycker jag. Nu är jag redo för en ny spännande vecka.

Idag väntar lite undanröjning här hemma, sedan ska jag iväg ett ärende. Och ikväll ska jag jobba.
Det blir ingen träning för mig idag. Jag tränade igår och jag ska träna med Ulrika imorgon så idag blir vilodag. Men det är helt ok faktiskt för min kropp säger att det räcker.

En underbart skön morgonrunda med Zeth är avklarad och nu sitter jag (som vanligt) med mitt kaffe och njuter av lugnet, innan jag sätter igång. Jag hoppas du får en fin måndag.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar