onsdag 1 juni 2016

Mitten av året!

1 juni idag och vi går in i mitten av året. Är det verkligen sant?!
Herregud vart tar tiden vägen? Vart åren vägen? Det bara swishar förbi som ingenting. Det är bara till att passa på att njuta.

Idag ska det bli varmt. Precis som det var igår. Men det ser inte ut som det ska regna och åska i varje fall. Det väntar vi med till imorgon. Lite varannandagsväder gör det lite mer spännande. Eller vad tycker du?

Promenaden med Zeth är avklarad och jag njöt när jag gick i morgonvärmen. Det är så enormt skönt ute så jag kan inte säga det tillräckligt många gånger. Jag njuter i fulla drag.

Lite ändring blev det allt idag. Min arbetskamrat Lisa var tvungen att vara ledig så jag ska inte jobba ikväll som jag brukar på onsdagar utan jag kommer jobba förmiddag. Så det är dags att bege mig till jobb om någon timme. Men det gör inget. Det ska bli kul att träffa pensionärerna när de ska gå på seniorspinning.

Ha det gott
Lene





En härlig morgonpromenad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar