fredag 24 juni 2016

Midsommarafton!

Bild lånad från Google


GLAD MIDSOMMAR ALLA FINA!!

Idag är det Midsommarafton. Ja jisses vad tiden flyger iväg.

Efter en natt med åska och regn i stort sett hela natten så skiner solen för fullt nu. Det blåser i och för sig men det är riktigt varmt ute. Så härligt! Vilket midsommarväder vi har fått. Det är ovanligt att vi får så fint väder. Men man kanske inte ska säga för mycket hihi.

Jag har gått min sedvanliga morgonpromenad Zethipletten (jodå, vi kallar honom det ibland) och det var så skönt.

Ska du fira midsommar hos vänner eller hemma?
Vi ska faktiskt, för ovanlighetens skull, fira midsommar hemma. Bara maken och jag. Och det ska bli lika mysigt det. Vi har planerat vår dag och vi ska njuta så mycket vi kan.
Jag önskar dig en riktigt fin midsommar och ta det lugnt med sillen och drickan.

Ha det gott
Lene






GLAD MIDSOMMAR 




1 kommentar:

  1. Glad midsommar! Jag firar med maken ombord på segelbåten och kommer inte dricka mer än möjligtvis en snaps för snapsvisornas skull! Jag snapsar gärna mousserande vin istället!

    SvaraRadera