tisdag 28 juni 2016

Lite solsken skadar inte!

Godmorgon tisdag.
Jag tog faktiskt sovmorgon idag. Eller ja, jag låg kvar längre i sängen. Just nu är inte smärtan på den nivån jag vill att den ska vara. Natten har inte varit alltför rolig med mycket smärta, så jag bestämde mig imorse när J gick upp att ligga kvar ett tag till. Jag har inga "måsten" idag ändå så..

Meningen var att jag skulle träna nu på morgonen men jag väntar och ser hur kroppen känner sig innan jag ska börja jobba, så tar jag träning då istället. Om inte annat blir det säkert lite trampmaskin. Vi får väl se.

Vackert väder, lite blåst men vad gör väl det när solen skiner. Det gör inte mig något. Så mycket blåser det inte.
En skön morgonpromenad är avverkad och det behövde denna kroppen kan jag tala om. Det var riktigt skönt att gå i sakta mak och bara njuta.

Men nu kickar vi igång dagen med en kopp kaffe.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar