torsdag 2 juni 2016

Det e nice!

Godmorgon torsdag!
Vilken otrolig dag vi vaknar upp till. Solen skiner så mycket den kan från en klarblå himmel. Det är varmt och skönt, blåser inte mycket. Det blir varmt idag.

Lisa är ledig idag också så jag ska jobba förmiddag. 
Men först och främst en skön morgonpromenad med Zeth. Jisses vilket härligt väder vi har. Jag blir glad långt in i själen. Gå i lugn takt, lyssna på fåglarna, titta på Zeth när han springer omkring och snusar. Lovely..
Nu sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe i lugn och ro. Morgonens stund. Det e nice!

Jag har bestämt att idag ska vara träningsfritt. Ingen träning för mig idag. Man måste vila också och det är viktigt att jag får vila, även från träningen. Men jag måste säga att det upplägg jag har nu är nog det bästa hittills. Jag mår bättre i kroppen. Inte för att smärtan är mindre men jag klarar den än bättre känns det som och det är ju viktigt det med. Det känns helt underbart.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar