torsdag 23 juni 2016

Det är ju helt underbart!

Idag blir det nog varmt gissar jag. Det är varmt redan. Nästan kvavt tycker jag.
Men helt underbart. Solen skiner, endast stackmoln och vindstilla.
Jag tog på mig en hoodiejacka  när jag gick ut med Zeth, men den fick jag snabbt plocka av mig för det blev på tok för varmt.

Idag jobbar jag eftermiddag och jag har även några ärenden att köra både före och efter jobb så min dag är fulltecknad. Jag hade en liten tanke på att, om det gick, skulle jag träna med Ulrica vid 9, men jag hoppar det idag. Jag känner att det blir för mycket med tre dagar i sträck så jag vilar från träningen idag. I varje fall än så länge. Haha man vet aldrig med mig. Jag kanske trampar lite på crossen.

Det är sista dagen att jobba denna veckan. Imorgon är det ju Midsommarafton och då jobbar i varje fall inte jag. Vad gör du till midsommar? J och jag brukar alltid vara med vänner men i år ska vi faktiskt vara själv. Bara han och jag. Och jag måste säga att det ska bli rätt så skönt faktiskt. Vi ska ha en mysig midsommar bara vi två. Och det ska ju bli varmt imorgon också säger de som vet.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar