tisdag 7 juni 2016

Då kör vi igång då!

Tisdag och nu är det back to basic och jobba igen. Idag blir det lite annorlunda tisdag mot vad jag brukar ha. Jag ska inte jobba eftermiddag utan förmiddag. Jag var tvungen att byta eftersom J ska opereras idag. När han var på återbesök på kliniken sist så tyckte de inte det hade försvunnit som det skulle. På några platser var det igensmockat fortfarande så det gick som en reklamation som de sade. Så idag ska de göra om det. Hoppas det blir bättre denna gången.

Så..snart är det dags att bege mig till jobb, sedan direkt in till stan och hämta J för att köra till kliniken och därefter hem så han kan lägga sig på soffan.

Jag hade tänkt hinna med ett lättare pass på gymmet innan jag kör från jobb och det ska jag säkert hinna.

Men dagen börjar som den brukar (nästan). Förutom att jag körde J till jobb först så har jag varit ute med Zeth och nu intar jag mitt morgonkaffe.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar