onsdag 15 juni 2016

Blir det bättre? Jodå!

Solen sken när jag gick upp, men inte just nu. Molnen tog över. Men det kanske rättar till sig igen.
Idag verkar det vara bättre väder ändå. Det är varmare. Som jag sade så sken solen tidigare och jag hoppas den kommer fram igen plus att det blåser inte alls mycket denna morgon. Så skönt!

Däremot är inte min huvudvärk så mycket bättre. Jag hoppas den lägger sig på en bättre nivå under dagen. I och för sig har jag inte så värst mycket planerat idag. Jag ska köra iväg och handla lite till J ikväll. De ska ha avslutning med gruppen av de äldre barnen på scouterna hos oss och de ska grilla och ha lite mysigt. Så jag ska handla grönsaker och lite annat till dem. Det är det enda jag har planerat denna onsdag.

Ikväll ska jag jobba så jag kommer inte vara hemma största delen av tiden de är här.
Jag hade tanken att jag skulle träna under dagen också, men det får jag se hur min huvudvärk ter sig. Så det får vänta. Kanske att jag tar det när jag slutat ikväll. Jag får se.

Men morgonen börjar som den brukar, med en skön promenad med Zeth. Jag tog på mig en tunnare jacka men det hade jag inte behövt för det är rätt så varmt ute. Det vet man ju i och för sig inte när man står inne och tittar ut. Det är bättre att kunna ta av sig än att gå ute och frysa tycker jag. Det gjorde jag däremot inte. Det blev rätt så varmt faktiskt.
Nu sitter jag med mitt morgonkaffe och njuter som jag brukar. Lugn och ro på morgonen är det bästa.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Visst är det vackert nu och man blir så glad när solen skiner . Mina sköna morronpromenader med gamle AJAX är en lisa för själen.
    Kram Eva

    SvaraRadera