lördag 14 maj 2016

Varför??!

Varför ska man vakna så tidigt när man kan sova ut lite? När man kan ha sovmorgon?
Det förstår inte jag. Men å andra sidan är det väl något jag inte ska förstå i så fall kan jag tänka. Nåja..

Idag är det lördag och det är inte lika fint väder. Det skulle bli lite molnigare idag enligt de som vet, men jag tycker ju det kan vara sol.
Det skulle egentligen blivit lite träning för mig idag, men jag hoppar det eftersom jag tränade igår. Ulrika, vår granne och jag var iväg och körde ett pass på gymmet. Det är så kul att hon börjat träna och att jag får äran att hjälpa henne. På tisdag är det dags igen.

I eftermiddag ska vi på kalas hos Em så det är lite förberedelser inför det. Packa in presenter och annat. Det ska bli så trevligt.

Men först är det lite pill här hemma. J ska fixa kanten på gräsmattan på framsidan för den går som en våg tycker vi. Så där blir lite att fixa.

Helgen har börjat och är så välkommen!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar