söndag 15 maj 2016

Molnigt men blommigt!

Solen skiner inte direkt idag. Det blåser och är lite småkyligt. Bara +8 grader. Brrrr
Men det var precis lika skönt att gå morgonrundan med Zeth. Det är alltid nice.
Jag fick ta på mig jacka men det får man göra ibland.




Just nu sitter jag och njuter av mitt kaffe och vi diskuterar vad som händer under dagen. Köra några ärenden, J ska plocka iordning här hemma. Annars är det nog rätt så lugnt tror jag.
Min kropp smärtar lite för mycket för att jag ska göra något större idag. Imorgon blir det ett cardio pass innan jobb men inget mer. På tisdag kör jag ett vanligt pass då fina Ulrika och jag ska träna tillsammans.
Men än så länge är det bara söndag så nu passar vi på att njuta av denna dagen.

Förresten, jag måste bara visa våra fina blommor i trädgården. ÄNTLIGEN har tulpanerna som vi satte förra året slagit ut. De är så fina. Och vår syrén som vi fick av mamma och pappa har för första gången genererat i blomma. Det är tredje året den står hos oss men har inte blommat förrän nu. Så vacker den är. Jag älskar dessa två blommor.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar