lördag 7 maj 2016

Det är "gult" ute nu!

Jag säger det igen.. vilken dag!!  Helt underbart väder. I love it!

Idag ska jag enbart köra och handla till middagen ikväll annars ska jag sitta på altanen och njuta har jag bestämt mig för. 
Det blev en lång morgonrunda med Zeth. Tidsmässigt i alla fall. Jag stannade till hos några vänner i gatan bredvid och snackade så det tog något längre tid än vanligt att gå rundan med Zeth. Men det gjorde inget för det var så trevligt. 
Nu har jag kommit hem igen och sitter och njuter av mitt morgonkaffe och bloggar. Precis som det ska vara..mysigt. 
Snart ska jag hänga ut lite tvätt som jag satte på i maskinen innan vi gick ut. Haha den var klar när jag kom hem. Inte konstigt..jag var ute i drygt en timme.
Vilken underbar dag..jag kan inte säga det tillräckligt många gånger. Denna dagen ska jag njuta av så mycket jag bara kan. 

Och vet du vad?! Jag såg rapsen har slagit ut nu. Det är "gult" ute nu.. 
Så otroligt vackert. Visst är naturen helt underbar?!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar