söndag 22 maj 2016

Den stora dagen!

Denna söndag är ju den stora dagen!
Det är idag vi ska ha visning på huset. Ujuj man är allt lite nervös. Kommer det många och tittar? Blir det många intressenter? Usch det är alltid lika nervöst. Tur man inte gör det ofta.

Men först det allra sista piffet här. Jag håller på för fullt. Gick upp tidigt för att hinna med allting och inte behöva stressa. Och jag måste erkänna att jag känner mig inte stressad alls, bara lite nervös.
Men det kommer gå bra. Håll tummen för oss är du snäll.

Zeth har naturligtvis fått sin morgonrunda. Fattas bara annat. Plutten måste ju få sitt. Och jag med för jag älskar våra morgonrundor.
När jag är klar här hemma ska jag köra iväg till El och lämna av Zeth, sedan köra och handla. Jag avslutar med en fika hemma hos El och D. Jag får ju inte vara hemma under tiden det är visning och jag vet inte om jag hade velat det heller.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar