onsdag 27 april 2016

Var är du någonstans?!

Vilket skitväder vi har. På ren skånska, vilket skitväder. Men det blir snart bättre.
Jag hoppas innerligt det lägger av med det här tramset att det ska snöa och hagla. Vad är det för trams? Det vill vi definitivt inte ha. Jaja det är ju fortfarande april. Men ärligt...skärpning.
Nåja, nog om det. Vi kan inte påverka det speciellt så det är bara att gilla läget. Men man undrar ju..våren, var är du någonstans?!

Idag är det onsdag och det innebär att jag jobbar kväll. Under dagen ska jag förbereda lite för kalaset vi ska ha för El på fredag då hon fyller år. Jag tänkte städa undan lite.
Men det kan jag inte göra än. J måste först gå upp och det gör inte han än på några timmar. Jag tänkte ta tag i det när han kört till jobb.

Men än så länge sitter jag i lugn och ro och njuter av morgonen med mitt kaffe.
Zeth har fått komma ut på sin morgonrunda. Kallt och ruggigt men det får gå. Nu är jag inomhus igen..

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar