måndag 25 april 2016

Ny vecka, nya möjligheter!

Godmorgon och välkommen till en ny spännande vecka.
En helt orörd vecka ligger framför våra fötter och vad gör vi med den? Det bästa tycker jag.
Så nu kör vi!

Loppiset igår gick lite sisådär om man tänker i pengar. Jag fick inte så värst mycket sålt men kul var det. Vi som stod där hade jättetrevligt. Inte alltför mycket kunder men att det var kul övervägde.
Jag fick inte sålt ett enda klädesplagg. Folk tyckte det var fint men de köpte inte. Nåja, det kan vi ju inte göra så mycket åt.




Idag är en ny dag och jag har varit ute med Zeth en runda. Naturligtvis började värsta hagelskuren precis efter jag gick ut. Men hagel blir man inte så blöt av, det slår mest mot jackan. Tur ändå att jag tog regnjacka på mig.

Jobba ikväll är det som gäller. Härligt! Ikväll bjuds det på cirkelträning och core. Och Lene i receptionen.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar