fredag 1 april 2016

April, april..!

..din dumma sill. Jag kan lura dig vart jag vill.

Japp idag är det 1 april och vi får lov att luras. Har du lurat någon eller själv blivit lurad? Jag måste säga att det är mååånga år sedan jag lurade någon. Jag är så dålig på sånt så jag har slutat med det. Sist jag lurade någon var nog när jag lurade min mamma när jag var kanske 7 år. Då lyckades jag lura henne helt och hållet. Man ska sluta på topp säger de ju. Nja jag vet inte om jag ljuger nu. Förlåt.. Jag har nog lurats någon enstaka gång efter det, men det är långt ifrån varje år det kan jag lova dig.

Idag är det fredag. Hur härligt är inte det?
Inatt har det varit kallt verkar det som. Det är frost på altanen men solen skiner.
Vilken dag det blir!!

Ha det gott
Lene


Nu kommer det nya knoppar på en blomma från en julgrupp. Lycklig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar