lördag 5 mars 2016

Vilohelg!

En vilohelg ligger orörd framför mig. Jag har bestämt mig att denna helgen ska jag bara vila. Vi har inte bestämt någonting alls och det är faktiskt skönt tycker jag. Det behöver jag..vi båda två.

Jaha, då flyttade El och D igår. De har i och för sig inte tagit hennes saker än, så det ser ut som Jerusalems förstörelse i två rum här hemma. Men det rättar till sig, för imorgon hämtar de hennes.

Igår var jag trött och kände mig sliten. När jag lade mig för natten somnade jag nog omgående och sov som en stock när J gick och lade sig. Smärtan i kroppen idag är inte så snäll mot mig. Men..det rättar till sig så småningom. Nästa vecka har jag inte mycket bestämt så förhoppningsvis blir det en lugnare vecka än denna varit.

Morgonen började som vanligt med en promenad. Idag blåser det och det är lite småkyligt. Men det är väl vinden som gör att man upplever det som kallt för det är +4,5 grader. Skönt var det i alla fall.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar