söndag 6 mars 2016

Varför är det så?!

Varför i hela friden vaknar jag så tidigt på helger? Jag förstår inte det. 8.15 var jag uppe idag. Ut med Zeth i ett regnigt och småkallt landskap. Det blev ingen superlång runda idag inte.
Men när jag gick där så hörde jag gässen när de flög över huvudet på mig (man kunde inte se dem) och då blir jag glad även om det regnar. Våren är på väg..gässen vänder hem igen.


Vad händer idag då? Hmm jag vet inte faktiskt. Ev ska El och D hämta hennes saker här hemma och vi kommer nog att köra dit och titta på lägenheten. Men det står inte skrivet i sten inte. Så vi får se. Annars tror jag nog att J fortsätter med projektet han höll på med igår och jag assisterade med att hålla och hämta saker. Vad det är för projekt får du reda på senare. Men fint blir det.

Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar