söndag 27 mars 2016

Vad blir det för en dag?!

Det blir en lugn dag med massor av vila för min del. Eventuellt att jag kör iväg och tränar en stund senare. Smärtan i kroppen efter en intensiv helg för mig sätter sina spår. Nu måste jag ta det lugnt.

Det blåser och jag är glad att jag tog på mig mössan när jag skulle ut med Zeth. Jag hade först inte tänkt göra det men ändrade mig och det är jag glad för. Det var lite kyligt pga det blåser en hel del. Men det var jätteskönt ändå. Haha det säger jag alltid, men jag menar det.





Det är röd dag (rödare än vanliga söndagar) och inatt ändrade vi klockorna. Det har du inte glömt, eller? Det är lite skönt för mobilen behöver man inte tänka på. Den ändrar sig automatiskt.
Imorgon är också röd dag och det känns rätt så skönt faktiskt.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar