torsdag 10 mars 2016

Så blir det ibland!

Torsdag..vad innebär det? JO..arbetsveckan är snart slut. Wiiii snart helg igen.
Inget mer bokat i helgen än att J ska iväg och plocka ris till påskrisen scouterna säljer.

Morgonpromenaden med Zeth var jätteskön. Lite blåsig men det gjorde inget, det var skönt ändå faktiskt. Jag behövde komma ut. Röra lite på mig så jag får leda till kroppen och klarna huvudet lite. Huvudvärken sitter som ett städ i skallen. Så blir det ibland och det blir snart bättre hoppas jag.






Jobba står på schemat naturligtvis. Och jag har även satt upp tid för att rolla idag. Så det blir en stund på FitnessRollen. Nice!

Idag fyller en god vän år. Så jag säger grattis till Pernilla. Hoppas du får en fin dag vännen.

Ha det gott
Lene







1 kommentar:

  1. Torsdag kväll och jag ska röja i garderoben, men än så länge är jag bänkad här och kollar in bloggar. Det känns ganska skönt det med.

    Kram Kajsa

    SvaraRadera