onsdag 23 mars 2016

Onsdag..!



Jag vaknar när larmet ljuder. Öppnar ögonen, tänker..onsdag.. snart måste jag gå upp. Jaja, av med täcket och sätt dig upp kvinna!

Idag är det dags att lämna in den stora bilen på service och även byta däck. Nu blir vi fattiga på riktigt för vi behöver två nya däck till bilen. Men vad ska man göra? Godkända däck måste vi ha för att få lov att köra bilen på vägarna, så det är bara att gilla läget. Men fyyyy vad dyrt det är.

Jag har precis kommit in från en lite småkylig men ändå skön runda med Zeth. Det är så skönt att koma ut på morgonen för jag "leder" till kroppen, får igång blodcirkulationen lite och vaknar till.

Dagen ser ut som sådan.. först köra iväg och lämna in bilen på Mechanum i Malmö. När jag kommer hem och J  har gått upp ska han fortsätta på vårt (eller hans) lilla projekt så vi blir färdiga någon gång.
Strax efter 13 kör han iväg till jobb och ikväll är det dags för mig att jobba. Däremellan blir det nog soffläge tror jag.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar