måndag 7 mars 2016

Ny vecka..spännande!

Måndag morgon och snön är i stort sett borta. Vad ska vi med snö till nu? Jag bara undrar.
Nu kickar vi igång en ny vecka med massor av nya möjligheter. Let´s go!!

Denna veckan har jag bestämt mig ska bli lite lugnare än förra veckan var. Jag fick lite många strängar på min lyra då kan jag konstatera nu. Smärtan i kroppen är inte nådig idag. Natten har inte varit så rolig. Så nu måste jag ta det lugnt och vila kroppen. Träna och vila. Det är så det får bli.

Vissa saker måste man bara göra och ett av dem är att gå ut med Zeth. Men det gör jag så gärna så.




Det är balsam för själen att komma ut några rundor varje dag. Även om det vissa gånger inte blir så långa rundor är det ändå skönt att komma ut. Så även nu imorse. En skön runda med Zeth blev av.
Det ser faktiskt ut som om molnen ska skingras och det ska spricka upp lite. Men man vet aldrig för väderprognosen igår sade snö. Den som lever får se.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar