onsdag 2 mars 2016

En lukrativ dag!

Idag har jag fått gjort en del. 
Jag plockade iordning här hemma inför morgondagen. Sedan körde jag och hämtade mina nya fina glasögon som jag är supernöjd med. Jag trivs så bra i dem.
Vad tycker du?  


Efter jag fixat det körde jag och lämnade bilden på tvätt samtidigt som jag fikade med min gamla arbetskamrat Kenneth. 
Mycket trevligt. 
Jag skulle börja jobba lite tidigare än vad som först var tänkt så jag körde efter någon timme för att handla maten till imorgon. Hem och ta Zeth på en runda och därefter iväg och jobba. Vissa dagar bara måste man kämpa på. Det får isf straffa sig efter. Men det har varit en härlig dag. 
Så nu ligger jag på soffan och tar det lugnt. Det är jag värd tycker jag. 

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar