tisdag 15 mars 2016

Det börjar ju inte så bra!

Jag vaknar med hög smärta i kroppen och huvudvärk. Skit också. Idag ska jag egentligen vara med på HLR utbildning men jag får nog hoppa över det. De övningar man gör på HLR kommer garanterat innebära ytterligare högre smärta och då riskerar jag att inte kunna jobba och det vill jag definitivt inte.
Så jag går och jobbar och sedan ska jag trampa en stund på trampmaskinen och göra några övningar för att värma igenom kroppen. Resten av dagen blir det vila.
Ibland (eller kanske många gånger) blir det ändringar i planerna men det är bara att acceptera att det är så här det är. Planer ändras och det är inte mycket att göra något åt.

Men jag fick en härlig promenad med Zeth i alla fall. Det behövde jag. Det var helt underbart att höra hur fåglarna pratar och kvittrar. Jag blir så glad långt in i själen av det ljudet när jag är ute och går. Det är ljuv musik för själen..balsam.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar