måndag 14 mars 2016

Det är alltid spännande!

Måndag morgon...ny vecka..nya utmaningar. Det ska bli spännande.

Natten har inte varit så snäll mot mig. Jag har haft ont och vaknat många gånger. Men det är så det är och jag får göra det bästa av det. Vilket blir vila idag innan jobb. Jag jobbar kväll så det ordnar sig säkert. Jag får massor av vila innan jag ska jobba. Jag funderar dock på om jag ska köra ett litet lätt pass innan jag börjar. Men jag får se hur dagen artar sig.
Jag har inget annat planerat under dagen än att jag måste handla mjölk. Också har jag några mail jag måste få iväg.

Morgonpromenaden är avklarad och det är superskönt ute. Något disigt kanske, men det gör inget. Jag hörde småfåglarna kvittra och det är så vårlikt i luften. Hoppas, hoppas våren spricker ut snart.

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Hoppas dagen är snällare mot dig än vad natten var. Vad tyckte du, vann rätt låt i lördags?

    SvaraRadera