torsdag 3 mars 2016

Busy, busy..är det så?!

Det har varit en jobbig natt. Mycket ont, vaknat många gånger, sovit dåligt. Men men nu är det torsdag och vi kör på.

Ikväll kommer fina töser hit för en stunds pyssel. Det är min tur att ha Kreativa själars afton och det ska bli så trevligt. Jag ska bjuda på en bit mat som jag inte gjort innan. Paleokost naturligtvis.
Men jag berättar inte än vad det blir. Sedan har jag en tanke vad jag ska pyssla med. Vi får se.

Morgonen börjar precis som den brukar med en promenad. Det är riktigt riktigt skönt ute. Vindstilla och lite kallt. Det har varit minusgrader inatt för vattenpölarna var frusna.

Nu har jag lite förberedelser att göra. Jag har förmiddagen på mig innan jag ska jobba, så det är bäst att jag sätter igång.

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Det låter mysigt med en pysselkvällar! Hoppas du orkar och får en bättre natt i natt!

    SvaraRadera