söndag 21 februari 2016

Har du sett, solen skiner!

Söndag! Och vilken söndag! Sicket härligt väder vi har idag. Jaja jag vet..det blåser lite men soooolen skiner ju. Så underbart!

Och min huvudvärk har lagt sig på en mycket bättre nivå nu så jag är glad som en speleman.
Tanken var från början att jag skulle köra och träna idag, men jag tror faktiskt att jag tar en hel vilohelg från träningen i och med att jag haft sådan huvudvärk i dagarna. Jag kommer att träna innan jobb imorgon istället.
Så är det med denna sjukdomen, det blir ändringar hela tiden på allting i stort sett. Jobbigt kan tyckas och det är det ibland också, men jag har vant mig. Det är jag ju tvungen till. Det är som det är och det är inte så mycket någon kan göra åt det.

Men en lång promenad med Zeth på morgonen blev det allt och det var hur skönt som helst.
Nu sitter jag med mitt kaffe och bloggar och pratar med maken. Mys på hög nivå.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar