torsdag 24 september 2015

Välkommen torsdag!

Torsdag..snart är jobbeveckan slut. Jag är trött..

Men ikväll händer en rolig sak. Jag ska in till min kära granne Maria på något som heter
"Kreativa själars afton". En pysselkväll och hon bjuder på något lätt att äta. Så mysigt.
Jag ska villigt erkänna att jag har haft lite problem med vad jag ska ta med mig och pyssla med men jag tror jag väljer två saker. Dels mina två lådor med saker så jag kan göra födelsedagskort mm. Sedan har jag ett broderi som jag aldrig blir klar med som jag tänkte jag kunde ta med mig. Jag ska bara hitta det här hemma också hihi.

En skön morgonrunda med Zeth är avklarad. Det är riktigt skönt ute idag. Solen sken när jag var ute med honom och det blåser ingenting. Nice!




Jag gick förbi en trottoar och fick syn på följande.. Undrar om sniglar (eller snäckor som de egentligen heter, men jag säger alltid sniglar) gillar äpplen? Vad tror du?

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Det måste vara (ha varit) ett otroligt gott äpple, ryktet verkar ha spridit sig:)! Härligt med pysselafton, framför allt i andra glada pysslades sällskap!

    SvaraRadera