måndag 13 juli 2015

Som det kan bli!

Måndag morgon...det blev lite sovmorgon, en lugn förmiddag. Tänk som det kan bli! Precis vad jag behövde.

Jag har gått en skön runda med Zeth. Vädret ser lite oberäkneligt ut tycker jag. Man vet inte om det ska regna eller inte.
Men jag sitter framför datorn med mitt kaffe och njuter, bloggar just nu och jag tittar ut genom fönstret emellanåt så vi får se om det kommer några skvättar eller inte.

Vi fick klippt häcken igår. I varje fall på framsidan. Alltid skönt när det är gjort.

Jag fick livstecken från El igår. Hon och Anna har det hur bra som helst. Varmt som sören så de gör inte så mycket men det hade de inte tänkt heller. Sola, bada, lata sig, shoppa lite, något litet äventyr, äta gott ute..så som semester ska vara. Härligt för henne!

Vad händer hos dig idag?
Här händer det nog inte så värst mycket. Jag ska förbereda middag som vi ska äta när jag jobbat ikväll och jag ska fixa lite med samtal, mail och lite annat smått och gott. Men annars händer det nog inte alltför mycket här känns det som. En lugn start på denna veckan.


Ha det gott
Lene


Vår nyklippta häck på framsidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar