söndag 12 juli 2015

Njuter fortfarande!




En lång sovmorgon unnade J och jag oss denna morgon. Så skönt!
Jag gick upp och tog Zeth på morgonrundan och nu sitter jag och njuter av tankarna från gårdagen.
Vilken härlig kväll vi hade. J och Rickard badade i poolen. De erkände att det nog inte var alltför varmt (21 grader) men badade gjorde de.
Det var karlarnas kväll igår så de stod för maten och guuuud vilken god mat vi fick. Hel/långgrillad karré med sallad, grillade majskolvar och tomatbröd som vitlöksbröd gjorda på grillen. Till det tre olika såser, en hemmagjord tzatziki, en smokeydressing och kall bea. Helt underbart. Vi var saliga allihop och som vi åt. Mumsfillibabba. De börjar bli experter på långgrillning, karlarna.
Som sagt, jag njuter i tankarna fortfarande.

Idag blir det en ren slappedag (tror jag). Vi får se om vi gör det vi sade vi skulle göra nämligen klippa häcken. Nåja, det blir ju J som får klippa och jag hjälper till så gott jag kan.
Än så länge sover J och jag tänker inte väcka honom heller så vi får se hur det blir. Den behövs klippas det kan jag lova, men ingen panik med det.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar