onsdag 15 juli 2015

Lillördag idag!

Så var vi då i mitten på veckan. Lillördag..

Vaknade med huvudvärk som fortfarande sitter i så det blir till att ta det lugnt idag. Tanken var att jag ska träna ikväll innan jobb, men jag får se hur det blir. Går huvudvärken ner så tränar jag, annars får jag nog hoppa idag. Skit också. Nå, vi får se.

Solen skiner men det blåser en hel del idag. Mycket moln på himlen. Dock är det ju inte kallt så det blir nog en liten stund på altanen senare. Behövs det så tar jag på mig en kofta för att kunna sitta där. Jag tror jag ska lägga ut madrassen på dagbädden och stoppa lurarna i öronen och lyssna på lite mindfulness faktiskt. Så blir det nog. Då kanske pinan försvinner.

Men först är det mitt morgonkaffe som gäller.
En fin dag önskar jag dig

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar