lördag 11 juli 2015

Idag åker hon!

Lördag och jag fick sätta klockan på ringning. Idag är D-day för El. I eftermiddag åker hon och en kompis på semester till Turkiet. Lyllo henne. En vecka är de borta.

Solen strålar här hemma i alla fall, inga 35 grader precis men solen strålar och det tackar vi för. Det blåser inte så infernaliskt som det gjort de senaste dagarna heller vilket jag tycker är skönt.
Senare i eftermiddag när El åkt så ska jag till gymmet och riva av ett pass tänkte jag. Det behövs efter att ha suttit i bilen så länge igår. Skönt ska det bli.

Ikväll ska vi träffa bästa Rickard och Eva. Dock är det inte riktigt bestämt vart vi ska vara ikväll men det löser sig. Det är Rickard och J som planerar det och då brukar det bli helt klart precis innan hihi.
Trevligt ska det bli i vilket fall som, var vi än är.

Snart tror jag nog det är dags att gå ut och sätta mig en stund på altanen. Ha en fin dag och

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar