tisdag 14 juli 2015

Det blir ju kanon!



Vilken skön morgon jag vaknar upp till. Fantastiskt!
Det är skönt väder ute. Solen skiner, det blåser lite grann, varmt och skönt. Härligt!
Det blir en bra dag.

Snart kallar jobbet och därefter ska jag shapa lite. Senare ska vi hämta ytterligare lite utemöbler till Em och M som de fått tag i. Em är så flitig och tittar på köp/sälj sidor på FB för att få tag i bra möbler till både uterummet och trädgården i huset. Det är ett bra sätt att börja på tycker jag. Återbruka mera! Hmm..heter det så? Återbruka=Återanvända om ni inte förstår min rotvälska hihi.

Eftersom solen skiner kommer jag med all säkerhet sätta mig på altanen när jag kommer hem.
Efter en skön stund på altanen är det nog dags att göra middag skulle jag tro. Idag blir det tunna skivor kassler med grönsaker och hemmagjord potatissallad. Så mumsigt!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar