fredag 17 juli 2015

Det är väl nice?!

Fredag! Är det skönt eller är det skönt?!

Och vilket underbart morgonväder. Helt fantastiskt!!
Vilken skön morgonpromenad Zeth och jag fick. En lugn och skön promenad med chans till lite filosoferande och ro. Lyssna på fåglarna som kvittrar. Njuta..




Ikväll ska jag på tjejmiddag hos Pernilla och det ska bli supertrevligt. Dock tror jag inte jag kommer bli så värst långvarig för huvudvärk och smärta är hög i kroppen. Men jag har bestämt mig för att gå dit och ha trevligt en stund. J kör mig dit och hämtar mig så det behöver jag inte tänka på.
Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt.

Och...jag ska shapa idag. Yeeaahh!! Så nice. Det kommer göra mumma för min sargade kropp.

Men först mitt morgonkaffe och lite frukost om en stund.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar