torsdag 9 juli 2015

Blir det en bra dag?!

Då var det dags igen. Jag vaknar med en inte så rolig huvudvärk. Pi katten jag vill inte.
Jag har haft några så bra dagar och vill fortsätta med det. Tyvärr är sjukdomen så och det är bara att gilla läget.
Men det är bättre att jag har det idag än imorgon när vi ska iväg på äventyr. Då vill jag inte ha hvuudvärk tack.

Jag låg kvar i sängen lite längre än vad först var tänkt i hopp om att det skulle släppa lite men det gjorde det inte så det var bara att gå upp.
En blåsig, faktiskt lite småkall runda med Zeth blev av. Men det var skönt att komma ut lite.
Sitter med mitt kaffe och har precis ätit lite frukost. Snart dags att köra till jobb.

Jag fick t.o.m avboka min shapetid idag vilket inte var så kul, men jag fixar inte något sådant med denna huvudvärken. Kan jag så kör jag nog och tränar på lördag..hoppas hoppas.

Nej, nu har jag gnällt tillräckligt. Jag hoppas du får en fin dag vädret till trots.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar