måndag 29 juni 2015

Så blev det idag!

Morgonrundan med Zeth blev en lite blöt historia. Det regnar!
Men det skulle det göra idag..imorgon ska värmen komma säger de som vet. Det får vi ju tro på eller hur?!

Idag blir det nog inte så värst mycket gjort. Jag skulle egentligen kört iväg och bytt en sak till poolen som blev fel igår men det får vänta till imorgon för jag har ingen bil idag. El ska iväg och införskaffa lite till sin resa hon ska göra med en kompis. Så jag har bestämt mig för att ta en vilodag. Bara göra ingenting. Trött är jag i alla fall.

Innan jobb blir det lite roll tänkte jag och det ska bli nice. Sedan jobba och därefter hem och ta Zeth på nattrundan. J brukar ta nattrundan när jag jobbar kväll, men han jobbar själv över ikväll och kommer hem senare än mig så jag får ta honom. Men det gör inget, jag går gärna ut med lille plutten. Det är skönt med dessa rundor.

Idag ska vi ha något till middag som jag ska testa från Paleoboken jag vann på utlottningen. Det är Lax med mandeltäcke (eg hasselnötstäcke men J får kli i halsen av hasselnötter så jag tar mandel istället). Det såg riktigt gott ut och hoppas det också är det. Rapport kommer..

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar