lördag 27 juni 2015

En lördag i lugnets tecken!

Tanken var att jag skulle klippa gräset på framsidan när jag druckit kaffe (J klippte baksidan igår), men det lär inte bli när jag druckit kaffe i alla fall. Det är på tok för blött i gräset. Jag får nog vänta längre än så. Då kanske J gör det hihi.

Vaknade med huvudvärk men jag väljer att denna lördag ignorera denna tradiga huvudvärk. Vi har ingenting bestämt så jag ska bara ta det lugnt ändå.

Solen skiner inte direkt men det är härligt ändå. Lördag och vi är lediga, inget bestämt (jag måste nog erkänna att det hade varit mysigt att ha W och L här som var tänkt, men det tar vi igen nästa gång. Ojojoj vad vi ska skämma bort dem då hihi) så jag ska njuta av denna dagen.

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Bra beslut, lättja är nog min favoritsynd:)! Dessutom är det nog extra viktigt att du unnar dig vila efter ha haft en tuff snärt-vecka! Hoppas du mår bättre idag.

    SvaraRadera