tisdag 20 januari 2015

Det är ju helt upp och ner!

Jag undrar i mitt stilla sinne hur vädret egentligen mår? Jag menar, mer ombytligt väder har man väl sällan skådat?! Jisses kors.
Nåja, det är som det är och inte mycket att göra åt det. Just nu snöar det utanför fönstret och inte kommer det lägga sig heller. Inte med +2,5 grader inte.

Jobba står på schemat och när jag slutar ska jag inom affären (som ligger en parkering från jobb) och handla nässpray för det behövs nytt.
När jag kommer hem ska jag ta Zeth på en runda, sedan lägga mig på soffan och ta det lugnt en stund innan det är dags att göra middag.

Vi ska ha en praktikant på jobb fr.o.m idag och 6 veckor framåt. Spännande! En kille som går något idrottsgymnasie eller liknande.

Men först lite kaffe och läsa lite bloggar. Godmorgon!

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar