onsdag 3 december 2014

Mitt i veckan!

Jag vaknade 03.45 imorse, gick upp och "pudrade näsan". Tillbaka i sängen igen kunde jag inte somna. Vilket smäck!
Jag är lagom trött nu kan jag tala om. Hög smärta i benen och huvudvärk. Jaja vi börjar dagen ändå.
En skön lång promenad med Zeth är avklarad. Riktigt skönt väder ute..i stort sett vindstilla, +2 grader. Härligt! Så det blev en längre runda.
När jag var ute med honom så gick vi förbi ett ställe där jag gissar att förskolebarn har hängt upp laminerade "nallar" i en buske. Jättefint!
Jag var tvungen att fota det hihi.




Jag kom på en sak också..det är tre veckor till julafton! WWWIIIII. Haha så kass jag är
Nu kaffe och lite bloggande, sedan får jag nog göra mig iordning tror jag.


Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar