tisdag 2 december 2014

Julmånaden är här!

Då har vi krupit in i december..årets sista månad..julmånaden.
Vad tycker du om det? Jag älskar det! Det kan ju inte börja på något bättre sätt än med min födelsedag, sedan rullar det bara på. Lovely!!

Igår var en härlig födelsedag.
Min syster och hennes barn kom på besök på kvällen. De åt middag med oss och stannade för kaffe. Jag fick en fin liten en av dem.





Men oj vad trött jag var på kvällen. Det blev inte sent i säng kan jag tala om.

Idag är en ny dag med nya möjligheter. Vaknade med hög smärta i kroppen, men det var till att ta sig upp och börja dagen ändå så sakteliga. Jag ska vila när jag kommer hem efter jobb, men direkt efter jobb blir det lite lätt träning faktiskt. Det har jag bestämt mig för.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar