torsdag 4 december 2014

Inget bra - då kan det bara bli bättre!

En dag som denna önskar jag att jag kunde ligga kvar i sängen. Huvudvärken tar snart kål på mig.
Smärta, smärta, smärta..when does it end? Tja, som det ser ut nu så gör det ju inte det.
Men då vänder man på det och tänker..då kan det ju bara bli bättre, eller hur?!
Du hittar alltid något positivt i det negativa..alltid
Jag ska nog ta mig igenom denna dagen också.

Och den började med en skön morgonpromenad med Zeth. Kaffet är nu upphällt och jag sitter och njuter av denna morgon och hoppas att  huvudet mitt ska bli lite bättre.
Tanken var att jag ska träna idag. Jag tar med mig grejorna så får jag se hur jag mår senare. Blir det inte bättre så vette tusan. Men vi målar inte fan på väggen än.

Jag ser verkligen fram emot morgondagen då jag ska ut på äventyr med min älskade mamma. Berättar mer senare. Än så länge är det bara torsdag. Så nu drar vi igång! Hej och hå!!

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar