torsdag 27 november 2014

Kan det bli bättre?!

Jag vaknade med huvudvärk men ska försöka mota bort den så gott det går innan det är dags att köra till jobb.

Trots det kom jag ut på en riktigt skön morgonrunda med Zeth. Kallt, klart, vindstilla..som sagt riktigt skönt.
Och nu sitter jag i skenet av levande ljus och njuter av mitt morgonkaffe. Kan det bli bättre?!
Torsdag, arbetsveckan snart slut. Vad händer idag då?
Egentligen skulle jag hem till bästa Pernilla och fika men vi sköt upp det till nästa vecka eftersom El ska på återbesök hos läkaren i eftermiddag och visa upp eksem. Det blir lite för mycket och för stressigt för mig att fixa både iväg till Pernilla och sedan vårdcentralen, plus jobba. Det löser jag inte och jag vill inte ha mer ont än jag har tack. Så därför blir det att omplanera lite grann. Men jag får träffa henne nästa vecka så det är lugnt.
Annars har jag faktiskt inte något speciellt idag. När jag kommer hem efter vårdcentralen ska jag lägga mig på soffan och sträcka ut kroppen en stund.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar