tisdag 4 november 2014

Tungt!

Idag känns det lite tungt måste jag erkänna. Jag är trött, har sovit dåligt, har smärta överallt, fick huvudvärk när jag var ute på morgonrundan med Zeth (jag vaknade i varje fall inte med huvudvärk. Ett plus). Tja..en liten skitdag kanske man kan säga. MEN..då kan det ju bara bli bättre, eller hur?!
Det är så man får se det. En dålig dag/morgon/stund kan ju bara bli bättre.

Jag ska köra ett ärende denna förmiddag, annars har jag inget alls inbokat.
Det blåser som attan så en långrunda känns inte helt lockande, men vem vet jag kanske tar mig en promenad senare ändå. Vi får väl se.
Just nu sitter jag och avnjuter mitt morgonkaffe och det tänker jag göra en stund till faktiskt. Så busig är jag!

Ha det gott
Lene




Vårt fina gräs på framsidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar