måndag 10 november 2014

Träning Yeeaahh!

Det kan vara så för alla, att innan man kommer till gymmet så är det tungt. Man tänker på miljoner "ursäkter" att inte ta sig dit. Då måste man få hjärnan att tänka på hur skönt det är när du väl är där och hur jäkla skönt det känns när du genomfört passet. För det är så det är, jag lovar dig!
Du mår så enormt bra efter ett pass så det är knappt sant.

Idag fick jag till ett lugnt och skönt pass.
Motionscykel och crosstrainer som uppvärmning.
Sedan körde jag sidoplankan på båda sidor, plankan, knäböj på bosuboll och situps på pilatesboll.
Mina yogaövningar som avslut.

Jag har precis ätit en stor paleomuffins som jag fixade när jag kom hem, tillsammans med en kopp grönt citruste, så nu är jag mätt i magen och klarar mig tills det blir middag skulle jag tro. Kanske får jag ner en frukt som mellanmål.

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Vilka härliga busbilder på ert busfrö!

    Jag tränar "bara" satyanandayoga men det där med tanken har du verkligen rätt i.
    Att man måste ändra sitt tankesätt.
    Om man peppar sig själv så blir det till slut en längtan istället för motstånd.
    Bra skrivet!
    Kram Hannis

    SvaraRadera