söndag 23 november 2014

Söndag = Fotoutmaning!

Söndag udda vecka innebär ju allt som oftast Fotoutmaningsdags.
Denna veckas tema i Fotoutmaning vänner emellan är "Shades of Grey".
Ja jisses tänkte jag. Hur ska jag komma fram till något bra tema där? Vad ska jag ta för foto?
Hmmm grått?!
Vädret  har ju varit väldigt grått i stort sett hela november så det kan jag ju ta.
Men vad mer?
Då blev det så uppenbart för mig. Ja men det är klart jag ska ta med honom. Och nej, jag menar inte min kära make nu. Han är allt annat än grå kan jag tala om. Men svart + vitt blir ju grått, eller hur?! Du ser på bilden nedan vad jag menar.

Vill du se fler fina "Shades of Grey" bilder tittar du in hos Maria.

Ha det gott
Lene




Svart + vitt = Zeth



En gråmulen söndag

8 kommentarer:

  1. Vilken härlig tolkning, en riktig sötnos. Kram och fortsatt fin söndag. Kram Åse

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Klart att svart och bitt blir grått:)!

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig tolkning, fin kompis där!
    Ha en fin söndag!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  4. Då skulle jag ju kunna ha med min guldklimp också för hon är också svart och vit!
    Härliga bilder! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  5. Ja men visst är det så! Svart och vitt blir ju grått :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Så sant så att det blir grått. Fina Seth. Fint bidrag. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Ja det gäller att vara finurlig :) Fint bidrag!

    Ha en go söndag,

    Tatjanis

    SvaraRadera
  8. Kan väl inte bli finare än hunden!!
    Må så gott! /Lotta

    SvaraRadera