onsdag 26 november 2014

Sköna onsdag!

Efter en jätteskön morgonpromenad med Zeth sitter jag och njuter av mitt kaffe och bloggar lite. Så skönt. Ingen stress, bara lugn och ro. Härligt!

Kl 10 är det dags att jobba och sedan ska jag träna. Det känns fint i hela kroppen och jag blir så glad när jag kan säga att jag ska träna. Så jag slipper ändra vad jag först planerat.

När jag jobbat klart ska jag till apoteket och hämta ut resterande blodförtunnande sprutor till J som han tar just nu. Den stackaren är tvungen att ta två sprutor varje gång istället för en (han skulle ha 0,8 mg men det fanns inte så han får ta två 0,4 mg per gång). Men han är superduktig och tar dom själv (phu det hade jag nog inte fixat). Snart är det operation för honom vilket han ser fram emot. Slippa att ha ont i benet varje dag han kommer hem. Stackaren.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar