torsdag 6 november 2014

Mörkare tider!

Så mörkt det är till långt in på morgonen nu. Nåja, vi är ju i november så det är kanske inte så konstigt. Men imorse tyckte jag det var rätt så mörkt när jag var ute med Zeth på morgonrundan (se bilden). I och för sig var jag ute knappt en timme tidigare än jag brukar eftersom teknikern kommer nu klockan 8 och ska göra service på pannan.
När teknikern varit här kommer Zeth att få en längre morgonrunda. Det behöver han säkert. Och jag med hihi.

Idag har jag inte så värst mycket bestämt. Eventuellt kommer en av mina äldsta vänner, Carina hit men det vet jag inte än. Hon har jobbat inatt och behöver sova. Sedan mår hon inte så bra för hon har en visdomstand som bråkar med henne som hon måste operera bort den stackaren. Så vi får se hur det blir idag. Ett ärende blir det dock för jag måste hämta ut pengar till Zeths mat vi ska hämta ikväll.

Ha det gott
Lene




Lite grumlig bild på en mörk morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar