onsdag 19 november 2014

Mitt i veckan!

Onsdag..mitt i veckan.
Kroppen säger ifrån just nu, men det har jag som jag sagt tidigare räknat med att den skulle göra.
Det är däremot inte så jag inte klarar det, vilket känns bra tycker jag.
Jag var trött när jag vaknade. Kroppen värkte och tröttheten härjade, men det var bara att bege sig upp och ta emot dagen. Härligt när man väl kommit upp.
En mörk morgon med molntäckt himmel. Det är som väderkvinnan sade igår så har i stort sett hela november än så länge varit mörk. Men det är kanske inte så konstigt. November är en mörk månad.

En skön promenad fick jag till med Zeth i vilket fall som och nu sitter jag med mitt morgonkaffe. Snart ska jag bädda sängen, göra mig iordning och äta min frukostgröt. Sedan kallar jobb!

Ha det gott
Lene







En trött Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar