måndag 10 november 2014

Måndag morgon..ny vecka!

Ny vecka..nya utmaningar som jag så ofta säger. Men det är ju sant så varför ska det inte sägas då?

En lite grå och mörk måndag morgon då jag går upp tidigare än jag brukar. El har ändrade arbetstider denna veckan och då blir det automatiskt att jag går upp tidigare. Men det gör inte mig något, Jag har inte svårare att gå upp klockan 6.10 än 6.50.
En skön morgonpromenad med Zeth är avklarad och jag sitter just nu och njuter av mitt morgonkaffe.

I eftermiddag händer spännande saker. Då ska jag på möte på ett gym där jag förmodligen ska börja arbetsträna. Åååhh vad det ska bli kul och spännande!
Jag har funderat och funderat (som handläggaren bad mig göra) på om det är något jag kan tänka mig att prova och detta var det jag kom tillbaka till hela tiden. Jag brinner för hälsa och träning så det är det jag vill prova på. Jag vet inte någonting om hur upplägget kommer att se ut men det blir väl något klarare i skallen efter mötet gissar jag. Jag återkommer med rapport under kvällen eller morgondagen. Håll tummen stenhårt för mig.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar