tisdag 18 november 2014

Jobbat, gymmat!

Detta är så nice! Jag känner mer och mer att jag hamnat rätt när jag nu arbetstränar på gymmet.
Love it!!
Ja, jag vet att jag bara jobbat två dagar och inte kan veta om det är rätt för mig eller inte. Nej, det kan jag inte..kroppsmässigt, smärtmässigt. Men mitt sinne säger att det är rätt och jag är så glad när jag går därifrån, även om jag har ont. Jag har haft huvudvärk båda dagarna jag slutat, men det är som det är. Min förhoppning är att det blir bättre. Och idag tränade jag direkt efter jag slutat, så det känns bra. Nu har jag också duschat och fått i mig lite mat (makrill i tomatsås, keso med örtagårdskrydda ovanpå, ett ägg och två glutenfria knäckebröd) så nu är jag mätt i magen också. Nu har jag bara kvar att gå ut med Zeth, sedan blir det lite vila på soffan.

Min träning bestod av crosstrainer som uppvärmning.
Knäböj på bosuboll
Rumpa upp i luften
Situps
Sidositups på båda sidor
Avslut med min yoga.

Ha det gott
Lene



 En liten del av mitt nygamla, fina gym

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar