måndag 24 november 2014

Jobb och träning - check!

Då bockar jag av dagens agenda.
Jobb - check
Träning - check

Det blev crosstrainer som uppvärming.
Situps
Plankan
Sidoplankan på båda sidor
Knäböj på bosuboll och
Rumpa upp i luften
Därefter avslut med min yoga.

Nu inväntar jag bara att J ska komma hem från Vårdcentralen där han är med sitt ben, sedan är det El's tur att komma hem, därefter kommer Em och M hit och visar upp sin "nya" bil, äter middag och umgås. Sover över här och kör hem imorgon. Det ska bli kul att träffa dem. De var ett tag sedan vi träffades och de var ju inte med på kalaset i fredags heller så..

Ha det gott
Lene




Vilken frilla!! Tur jag ska klippa mig imorgon


1 kommentar:

  1. Vilket härligt pass!
    Det är skönt att låta kroppen jobba.
    Du ser skönt avslappnad ut=))
    Kram Hannis

    SvaraRadera